KADENCJA 2018-2023
Skład komisji budżetowo - gospodarczej;
1. Wiesław Popłoński - Przewodniczący Komisji
2. Wacława Seliga - Zastępca Przewodniczącego
3. Krzysztof Boryna - członek
4. Maria Bobrowska - członek
5. Maciej Obłękowski - członek
6. Iwona Wach - członek
7. Wiesław Pietras - członek
8. Andrzej Jędrzejewski - członek
9. Sławomir Stopiński - członek
10. Aneta Gedziarska - członek
11. Wanda Badełek - członek
12. Krzysztof Sobczyk - członek
Pobierz Protokół z I posiedzenia połączonych komisji w dniu 19.12.2018 r.;
Pobierz Protokół z II posiedzenia połączonych komisji w dniu 10.01.2019 r.;
Pobierz Protokół z III posiedzenia połączonych komisji w dniu 28.02.2019 r.;
Pobierz Protokół z IV posiedzenia połączonych komisji w dniu 21.05.2019 r.;
Pobierz Protokół z V posiedzenia połączonych komisji w dniu 10.04.2019 r.;
Pobierz Protokół z VI posiedzenia połączonych komisji w dniu 21.05.2019 r.;
Pobierz Protokół z VII posiedzenia połączonych komisji w dniu 19.06.2019 r.;
Pobierz Protokół z VIII posiedzenia połączonych komisji w dniu 08.08.2019 r.;
Pobierz Protokół z IX posiedzenia połączonych komisji w dniu 11.09.2019 r.;
Pobierz Protokół z X posiedzenia połączonych komisji w dniu 23.09.2019 r.;
Pobierz Protokół z XI posiedzenia połączonych komisji w dniu 16.10.2019 r.;
Pobierz Protokół z XII posiedzenia połączonych komisji w dniu 30.10.2019 r.;
Pobierz Protokół z XIII posiedzenia połączonych komisji w dniu 13.11.2019 r.;
Pobierz Protokół z XIV posiedzenia połączonych komisji w dniu 21.11.2019 r.;
Pobierz Protokół z XV posiedzenia połączonych komisji w dniu 28.11.2019 r.;
Pobierz Protokół z XVI posiedzenia połączonych komisji w dniu 18.12.2019 r.;
Pobierz Protokół z XVII posiedzenia połączonych komisji w dniu 27.12.2019 r.;
Pobierz Protokół z XVIII posiedzenia połączonych komisji w dniu 12.02.2020 r.;
Skład komisji rewizyjnej;
1. Krzysztof Sobczyk - Przewodniczący Komisji
2. Wacław Seliga - Zastępca Przewodniczącego
3. Iwona Wach - członek
4. Andrzej Jędrzejewski - członek
5. Wiesław Popłoński - członek
Pobierz Protokół z posiedzenia komisji rewizyjnej z dnia 28.02.2019 roku;
Pobierz Protokół z posiedzenia komisji rewizyjnej z dnia 27.03.2019 roku
Pobierz Protokół z posiedzenia komisji rewizyjnej z dnia 29.05.2019 roku
Pobierz Protokół z posiedzenia komisji rewizyjnej z dnia 17.07.2019 roku;
Pobierz Protokół z posiedzenia komisji rewizyjnej z dnia 30.09.2019 roku;
Pobierz Protokół z posiedzenia komisji rewizyjnej z dnia 02.12.2020 roku
Skład komisji skarg, wniosków i petycji;
1. Joanna Lis - Przewodniczący Komisji
2. Agata Grzejszczak - Zastępca Przewodniczącego
3. Sławomir Stopiński - członek
4. Aneta Gędziarska - członek
5. Wiesław Popłoński - członek
Pobierz I Protokół z posiedzenia komisji skarg, wniosków i petycji w dniu 13.03.2019 r.
Pobierz II Protokół z posiedzenia komisji skarg, wniosków i petycji w dniu 27.03.2019 r.
Pobierz III Protokół z posiedzenia komisji skarg, wniosków i petycji w dniu 16.05.2019 r.;
Pobierz IV Protokół z posiedzenia komisji skarg, wniosków i petycji w dniu 11.12.2019 r.;
Pobierz V Protokół z posiedzenia komisji skarg, wniosków i petycji w dniu 05.02.2020 r.;
Pobierz VI Protokół z posiedzenia komisji skarg, wniosków i petycji w dniu 03.06.2020 r.;
Pobierz VII Protokół z posiedzenia komisji skarg, wniosków i petycji w dniu 04.08.2020 r.;
Skład komisji oświaty i porządku publicznego;
1. Sławomir Stopiński - Przewodniczący Komisji
2. Krzysztof Boryna - Zastępca Przewodniczącego
3. Joanna Lis - członek
4. Agata Grzejszczak - członek
5. Maciej Obłękowski - członek
6. Krzysztof Sobczyk - członek
Pobierz Protokół z I posiedzenia komisji w dniu 24.01.2019 r.;
Pobierz Protokół z II posiedzenia komisji w dniu 27.03.2019 r.;
Pobierz Protokół z III posiedzenia komisji w dniu 05.06.2019 r.;
Pobierz Protokół z IV posiedzenia komisji w dniu 15.10.2019 r.;
Skład komisji rolnictwa;
1. Maciej Obłękowski - Przewodniczący Komisji
2. Maria Bobrowska - Zastępca Przewodniczącego
3. Wiesław Pietras - członek
4. Zbigniew Brzezicki - członek
5. Agata Grzejszczak - członek
Pobierz Protokół z I posiedzenia komisji rolnictwa w dniu 28.02.2019 r.
Pobierz Protokół z II posiedzenia komisji rolnictwa w dniu 13.03.2019 r.;
KADENCJA 2014-2018
Komisja Busdżetowo - Gospodarcza:
1. Wiesław Popłoński - Przewodniczący
2. Wanda Badełek - zastępca Przewodniczacego
3. Zbigniew Brzezicki - członek
4. Maria Bobrowska - członek
5. Henryka Gawart - członek
6. Andrzej Domagała - członek
7. Jerzy Ładyński - członek
8. Dariusz Koliński - członek
9. Maciej Obłękowski - członek
10. Iwona Wach - członek
11. Bogusław Żyniewicz - członek
Uchwałę Nr II/5/2014 Rady Gminy w Puszczy Mariańskiej z dnia 15.12.2014 r. w sprawie ustalenia składów osobowych stałych Komisji Rady Gminy w Puszczy Mariańskiej;
Skład Osobowy Komisji Budżetowo-Gospodarczej
1. Henryk Cebula - Przewodniczący
2. Wanda Badełek - Zastępca Przewodniczącego
3. Maria Bobrowska - członek
4. Gawart Henryka - członek
5. Andrzej Domagała - członek
6. Leszek Słupski - członek
7. Dorota Wójcicka - członek
8. Ładyński Jerzy - członek
9. Wiolleta Zabłocka - członek
10. Bogusław Żyniewicz - członek
Kadencja 2010-2014
U C H W A Ł A Nr II/4/2010
Rady Gminy w Puszczy Mariańskiej
z dnia 3 grudnia 2010 roku
w sprawie: określenia przedmiotu działania oraz ustalenia składów osobowych stałych Komisji Rady Gminy w Puszczy Mariańskiej.
Na podstawie art. 21 ust. 1 ustawy z dnia 8 marca 1990 roku o samorządzie gminnym / Dz.U. z 2001 r. Nr.142 poz.1591, z późn. zm./ Rada Gminy uchwala, co następuje:
§ 1
Ustala się następujące składy osobowe stałych komisji Rady Gminy w Puszczy Mariańskiej
I. KOMISJA BUDŻETOWO - GOSPODARCZA
1. Henryk Cebula - przewodniczący
2. Wanda Badełek - zastępca przewodniczącego
3. Maria Bobrowska - członek
4. Andrzej Domagała - członek
5. Henryka Gawart - członek
6. Jerzy Ładyński - członek
7. Leszek Słupski - członek
8. Dorota Wójcicka - członek
9. Wioletta Zabłocka - członek
10. Bogusław Żyniewicz - członek
II. KOMISJA ROLNICTWA
1. Jerzy Ładyński - przewodniczący
2. Andrzej Domagała - zastępca przewodniczącego
3. Maria Bobrowska - członek
4. Jerzy Guzik - członek
5. Grażyna Niewiadomska - członek
6. Maciej Obłękowski - członek
7. Wiesław Popłoński - członek
III. KOMISJA OŚWIATY I PORZĄDKU PUBLICZNEGO
1. Wioletta Zabłocka - przewodniczący
2. Wanda Badełek - zastępca przewodniczącego
3. Henryk Cebula - członek
4. Jerzy Guzik - członek
5. Maciej Obłękowski - członek
6. Leszek Słupski - członek
§ 2
1. Przedmiotem działania Komisji Budżetowo – Gospodarczej jest rozpatrywanie i opiniowanie należących do właściwości Rady Gminy spraw z zakresu:
a) kierunków rozwoju Gminy określonych w Strategii oraz planach zagospodarowania przestrzennego i planach rocznych;
b) realizacji inwestycji gminnych;
c) nabywania i zbywania mienia komunalnego;
d) promocji Gminy i współpracy z organizacjami pozarządowymi;
e) budżetu;
f) utrzymania i rozbudowy infrastruktury komunalnej
g) utrzymania dróg;
h) ochrony środowiska;
i) gospodarki przestrzennej i budownictwo;
2. Przedmiotem działania Komisji Rolnictwa jest rozpatrywanie i opiniowanie należących do właściwości Rady Gminy spraw z zakresu:
a) ochrony środowiska i przyrody
b) utrzymanie porządku w gminie
c) utrzymanie urządzeń sanitarnych
d) utrzymanie wysypisk i unieszkodliwiania odpadów komunalnych;
e) zaopatrzenia w wodę, wodociągów i kanalizacji, usuwanie i oczyszczanie ścieków komunalnych
f) rolnictwa i leśnictwa;
g) targowisk i lokalnego transportu zbiorowego;
h) gospodarki wodnej;
i) Zaopatrzenie w energię elektryczną
3. Przedmiotem działania Komisji Oświaty i Porządku Publicznego jest rozpatrywanie i opiniowanie należących do właściwości Rady Gminy spraw z zakresu:
a) porządku publicznego i bezpieczeństwa obywateli oraz ochrony przeciwpożarowej i przeciwpowodziowej
b) funkcjonowanie placówek upowszechniania kultury, kultury fizycznej i sportu;
c) polityki prorodzinnej, w tym zapewnienia kobietom w ciąży opieki socjalnej, medycznej i prawnej;
d) ochrony zdrowia i edukacji publicznej;
e) ochrony zabytków;
f) pomocy społecznej;
g) przeciwdziałanie patologii społecznej;
h) wspierania i upowszechniania idei samorządowej;
i) współpracy i działalności na rzecz organizacji pozarządowych
§ 3
Uchwała wchodzi w życie z dniem podjęcie .
Przewodniczący
Rady Gminy
Zbigniew Brzezicki
Informacje o dokumencie:
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Administrator
- Data udostępnienia w BIP: 2003-02-28 07:45:01
- Informacja zaktualizowana przez: Kuźma Beata
- Data ostatniej aktualizacji: 2020-08-19 09:42:07
- Liczba odsłon: 1507
- Historia dokumentu: