Adres strony internetowej, na której Zamawiający udostępnia Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia:
Puszcza Mariańska dnia 23.05.2013r Nasz
znak: F.271.2.2013
Banki 1. B.O.Ś. w Warszawie 2. BS W Skierniewicach 3. BS w Nowym Dworze Mazowieckim 4. BS w Grodzisku Mazowieckim ZAWIADOMIENIE O WYBORZE
NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY Na
podstawie Art. 92 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień
publicznych (t.j. Dz.U. z 2010r. Nr 113, poz.759 z późn.zmianami) Gmina Puszcza
Mariańska zawiadamia, że w postępowaniu o zamówienie publiczne na usługę
bankową polegającą na udzieleniu przez bank długoterminowego kredytu. W wyniku oceny
ofert, Wójt Gminy Puszcza Mariańska dokonał wyboru najkorzystniejszej oferty,
pochodzącej od Banku Ochrony Środowiska
SA Centrala – Centrum Korporacyjne w Warszawie 01-192 Warszawa
ul.Leszno 14 Cena kredytu tego Banku wynosi 155.904 zł Na która składa się: - oprocentowanie 2,81 - marża banku
1,25 - prowizja zero okres spłaty kredytu przez pięć lat w tym siedem miesięcy
karencji Drugą ofertą cenową złożył Bank Spółdzielczy w
Skierniewicach ul. Reymonta 25 , 96-100 Skierniewice z ceną
156.984 zł Trzecia oferta cenowa pochodzi od banku Spółdzielczego w Nowym Dworze
Mazowieckim 05-100 Nowy Dwór Mazowiecki , ul. Słowackiego 8 z
ceną 157.824 zł Czwarta oferta cenowa pochodzi od Banku Spółdzielczego w
Grodzisku Mazowieckim ul. Kilińskiego 25
, 05-825 Grodzisk Mazowiecki z ceną 165.120zł. Dziękuję wszystkim Bankom za uczestnictwo w
przetargu. Bank Ochrony Środowiska w
Warszawie treścią niniejszego pisma proszę o przesłanie na adres Gminy projektu
umowy w nieprzekraczającym terminie do 30 maja 2013 roku. Z poważaniem Wójt Gminy Michał Staniak
Numer ogłoszenia: 75883 - 2013; data zamieszczenia: 14.05.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Puszcza Mariańska , ul. Stanisława Papczyńskiego 1, 96-330 Puszcza Mariańska, woj. mazowieckie, tel. 046 831-81-69, faks 046 831-81-18.
· Adres strony internetowej zamawiającego: www.puszcza-marianska.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: USŁUGA BANKOWA POLEGAJĄCĄ NA UDZIELENIU PRZEZ BANK DŁUGOTERMINOWEGO KREDYTU.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest długoterminowy kredyt z przeznaczeniem na: a. sfinansowanie planowanego deficytu budżetu gminy w kwocie 131.624,00 zł, b. spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu zaciągniętych kredytów i pożyczek w kwocie 1.068.376,00 zł Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia opisano w SIWZ..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.11.30.00-5.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
· III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku zawarty jest SIWZ.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Wzór oferty- zał. nr 1 do SIWZ, Oświadczenie oferenta o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu- zał. nr 2 do SIWZ.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej,
na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
www.puszcza-marianska.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:
Urząd Gminy Puszcza Mariańska, ul. Stanisława Papczyńskiego 1 pok. nr 23.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.05.2013 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Puszcza Mariańska, ul. Stanisława Papczyńskiego 1 pok. nr 8(sekretariat).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
Informacje o dokumencie:
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Kuźma Beata
- Data udostępnienia w BIP: -0001-11-30
- Informacja zaktualizowana przez: Kuźma Beata
- Data ostatniej aktualizacji: 2013-05-23 15:22:42
- Historia dokumentu: